Tag Archives: Karrueche Tran

Gossip Jack: Why? Because It Feels So Good

9 May

Gossip Jack - Why Because it Feels so Good

So now reports are saying Rihanna dumped Chris Brown because she was tired of him cheating on her with Karrueche Tran.  Whatever.  Entertainmentwise

I really love, love, love when celebrities get all star struck.  Read this cute story about how Carey Mulligan, “made a fool of herself,” when she met Jay Z. E! Online

Nick Cannon said Mariah Carey knew Nicki Minaj would be trouble.  Thank you Captain Obvious.  I think everyone on Earth knew that, the little pairing American Idol made was going to end up being a problem.  And guess what, it was done on purpose, for *gasp* ratings.  Los Angeles Times

Lindsay Lohan is at the Betty Ford Clinic for 90 days, with no exceptions, except for the fact she gets to smoke, and take her Adderall, and probably still drink, and still do drugs.  But yeah, 90 days of rehab.  Hollywood.com

Mama Dee needs to get off Scrappy’s dick, and Scrappy needs to get off of Mama Dee’s titty.  Oh and while we are at it, I can’t wait until Erica Dixon leaves these two alone to their incestuousness relationship.  Mstarz

Continue reading

Advertisements

Chris Brown Parties in Vegas

7 May

Chris Brown Parties in Vegas

This time it was all alone, well not alone, instead, he had a bunch of hanger ons and a Karrueche Tran look alike.  The blond cutie was the same chick that was with him during his birthday celebration Friday night at L.A. Emerson Theater.

During the glitzy birthday bash, sponsored by ZING Vodka and Black Pyramid, Chris, wore a plain white tee, and partied with 45 of his closet friends, including rapper Fabolous.  The Grammy-winner hit the club at 1:00 AM and proceeded straight to his private table behind the DJ booth where he continued to party until around 3:30 AM.

Oh, and according to various sources, even though Karrueche was with Chris during his birthday bash in L.A., apparently she didn’t look very happy and she also left the party separately from Chris, so do with that information as you must LOL.

Like this post?  Want to see more? Have any tips or ideas for upcoming posts?  Well if so, then you can contact Miss V below.

Chris Brown and Rihanna Have Broken Up

7 May

Chris Brown and Rihanna Have Broken Up

Again.  I know, you are completely shocked right?  I swear, I am just done guessing and giving my opinion about these two LOL, or should I say three (because you know Karrueche Tran has something to do and/or say about this), so instead I’m just going to post the below:

Via 2day FM:

When asked about if he was going to be celebrating solo, the singer said “yeah, Imma (sic) do it solo, I mean at the end of the day Shawty (Rihanna) doing her own thang (sic), she on the road… it’s always gonna be love… I’m a grown man, just gotta fast forward.”

Continue reading

Gossip Jack: Why? Because it Feels so Good

6 May

Gossip Jack - Why Because it Feels so Good

I know a lot of people will disagree with me, however, I don’t feel like Lil Wayne (or Rick Ross) for that matter should’ve gotten dropped from either of their endorsements.  That will not change rap music at all.  Zap2It

Katie Price says Beyonce wasn’t using common sense when she banned photographers from her tour.  What do you guy’s think?  Is Beyonce overreacting?  Now Magazine

Awwww Beyonce wants more kids with Jay Z.  I think that’s so sweet.  Little Blue Ivy definitely does need a sibling LOL. Times of India

I FREAKING LOVE ROBOT CHICKENSeattle PI

Chris Brown celebrated his birthday with Karrueche Tran.  And the Rihanna break up rumors will soon be starting in 3…2…1…  Mirror

Nicki Minaj to replace Halle Berry as the new X-Men?  I’m going to go ahead and give a big fat no on that one.  Capital FM

According to Maxim (well actually, according to Miley Cyrus Twitter account), she is the #1 hottest piece of ass out there.  Granted, she does have a nice ass, but I wouldn’t say the hottest. Dnaindia

Beyonce finally breaks her silence regarding her trip to Cuba, via an open letter.  CBS Local

Gossip Jack: Why? Because it Feels So Good

5 Apr

Gossip Jack - Why Because it Feels So Good

Personally I agree with Beyonce’s idea that she is the new feminist.  While I feel women should embrace their power, and more, I also believe women should let a REAL man be a man.  ThyBlackMan

Katy Perry is hooking back up with Russell Brand.  I’m not shocked, are you? Dose.ca

Roger Ebert is dead.  Honestly, I’m kind of sad about this.  Celebuzz

Hmmm now I’m kind of interested about this.  Apparently Chris Brown isn’t worried about Rihanna cheating.  Global Grind

Jay Z is a hustler.  That has always been known.  Market Watch

Nicki Minaj is lying.  I don’t know why LOL, I mean Lil Wayne is sexy, it’s alright.  Metro

So apparently one of Lindsay Lohan’s sugar daddies got arrested.  For drugs.  Really, is anyone shocked?  Radar Online

Awww this is soo cute.  Karrueche Tran is trying to make Chris Brown jealous.  Gather

Of course the Kardashians are suing their ex stepmother.  Is anyone really shocked? Entertainmentwise

Like this post?  Want to see more? Have any tips or ideas for upcoming posts?  Well if so, then you can contact Miss V below.

Gossip Jack: Why? Because It Feels So Good

19 Feb

Gossip Jack

Check out some glamours pictures from London Fashion Week. Star News Online

 

So Lil Wayne said he slept with Chris Bosh’s wife.  And she responds via Twitter.  My only question is, why respond via Twitter? E! Online

Oh geez, here’s this BS rumor of Kim Kardashian is quitting reality TV to be a “full time mother and wife,” let’s just all agree, that this is absolute bullshit ok?  Entertainmentwise

I hope Rihanna is text messaging Drake.  Especially since it’s long been rumored that Chris Brown and Karrueche Tran still get it on.  Houston Chronicle

So K. Michelle is supposedly “leaving” Love and Hip Hop Atlanta.  Hmmmm *just sits  back and sips some tea*  VIBE Vixen

 

Chris Brown a Dad?

21 Jan
Chris Brown a Dad

Picture Courtesy of Hollywood Life

Sooo, yeah, this just happened.

Via Hollywood Life:

Celebrities are getting more and more creative with the ways they’re announcing pregnancies, so is Chris Brown’s latest Instagram pic a pregnancy admission? And if so, who’s pregnant?

“Lol,” Chris, 23, wrote on Instagram on Jan. 19, along with posting the photo above.

One fan wrote, “Wait… Is this a subliminal for telling the world that [Rihanna] pregnant??? Things that make you hmmmmmmm lol.”

Another fan wrote, “so u saying one of them hoes pregnant,” referring to Chris’ two loves Rihanna, 24, and Karrueche Tran.

LMAO, I love how one of his fans is all like so yeah you got one of those hoes pregnant, LOL.  Either way, if this is true, I bet it’s Karrueche who is pregnant.

Awwww Chris Brown is Sad

16 Jan
Picture Courtesy of FameFlynet Pictures

Picture Courtesy of FameFlynet Pictures

In the beginning I was REALLY hoping he would grow up, and stop being a self centered, douchebag, however, these past few weeks, has proven, that Chris is still the same if not worse.

So, yes, seeing him out and about, looking sad (or high as hell, depending on who you ask), makes me happy.  He deserves it.  He needs to be alone for awhile, and TRULY think about all of the shit he’s been going through these past FEW years.

Here’s  Chris Brown, leaving the Supperclub Restaurant, in Hollywood, CA, last night.

Hmmmm I wonder if he’s all upset because Rihanna is not speaking to him, and Karrueche is supposedly a lesbian now.

Picture Courtesy of Karrueche's Twitter

Picture Courtesy of Karrueche’s Twitter

You know what would be AWESOME, if Rihanna and Karrueche hooked up.  I would LOVE IT.

Rihanna is Not Having It

10 Jan
Picture Courtesy of Celebrity Net Worth

Picture Courtesy of Celebrity Net Worth

Sooo what did Chris Brown expect?

Via Showbiz Spy:

“Rihanna’s trying to lay it down hard and she’s turning the tables on him,” a source said.

Brown is said to have agreed and is already trying to do little things like clean Rihanna’s car while she was away recently to let her know he wants to live in domestic bliss with her.

Continue reading

Karrueche Tran Talks Rihanna and Chris Brown

9 Jan
Picture Courtesy of E Online

Picture Courtesy of E Online

I don’t like this chick.  I don’t know why, but something about her has ALWAYS rubbed me the wrong way.

Via Huffington Post:

Chris Brown and longtime girlfriend Karrueche Tran may have officially split months ago, but Tran appears determined not to say goodbye to the singer forever. To wit: Tran revealed to Vibe magazine that she’s taken over 23-year-old Brown’s women’s clothing line, made it unisex, renamed it “The Kill,” and promptly made Brown her business partner.

Continue reading

%d bloggers like this: